inget mer bloggande igår sry

hej hej alla coola och inte coola just nu ligger jag i sängen och kollar på big brother , duschade för en halv timme sen. Igår som ni kanske visste så åkte jag till stan och shoppadeoch ag sa att jag skulle blogga mer igår men det blev inte så för att jag kom hem runt 7 på kvällen och då så myste jag med mamma och så , pappa va inte hemma så det var  bara vioch min bror men han spelade som vanligt men men vi myste ialla fall och sen så släckte vi ner för dte var EARTH HOUR  ahah mysigt vardet och sen så kollade vi på mission inpossible 3 , den är jätte bra tycker jag  efter det så var jag skit trätt och så kl var väll 01:24 när jag gick och lade mig. Men i förra inlägget som jag skrev igår så sa jag att jag skulle lägga ut bilder på vad jag hade köpt så här kommer dem, enjoj

 jeans shorts stl 23 (minsta) - hollister för 420 kr
blå hotpants xs - hollister för 180 kr

 en bild på mig i shortsen

 bjuder stort men en till bild

 älskar märket på shortsen :)

:)

 och en bild på min nya påse , han e så snygg så det inte finns och kroppen dödar <3

det var allt jag hade att säga för idag puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0