målar naglarna :)

hellu bloggisch! Just nu stter jag i min säng och målar naglarna , det går ganska bra. Idag så har jag varit i skolan och det blev en lång dag idag , jag började kl 09:15 och slutade kl 15:50 så det var ju ganska jobbigt och jag åt inget i skolan för det hände en grej med min kompis så hon fick åka abulans och så , efter det som händå så var jag helt skakig men det e bättre nu fortfarande oroligt för henne men hon mår bättre nu som tur är, hoppas du blir bättre snart sara puss på dig ♥
men efter skolan så åkte jag hem och sen åt jag en macka för att jag var hungrig , åt ju inget så det var ju inte konstigt. kollade på det nyaste 90210 avsnittet för inte så länge sendan , det var jätte bra älskar verkligen den serien. Men nu ska jag fortsätta att måla mina naglar så får ni en bild på resultatet senare puss älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0