00:28

hej alla fina och söta läsare just nu sitter jag och skypar med felicia men iaf det jag skulle säga var det att i förra inlägget s sa jag att jag skulle berätta om min dag ocg vad jag hade gjort osv så ja det kommer nu, först så vakande jag kl 09:00 och då fixade jag mig tog på mig dem snabbaste kläderna för att jag skulle åak kl 11:00 , skulle åka till en fotot studio och fota moi :) studion ligger vid nacka strand så det gick snabbt att komma dit så jag och min syrra gick till donken för att handla lunch , hha fett tjockt jag vet men det gjorde vi sen gick vi till studion o ch åt osv sen efter det bytte jag om till snyggare kläder och jessica sminkade mg och fixade mitt hår och sen blev det plåtning:) ja sen gjorde vi det fast med andra kläder och annan sminknng , vi åkte hem vid halv fyra så vi var där ganska länge kan man säga , efetr det så gick jag hem till fannie och eln var där så vi flummade lite och ja det vi nu mer gjorde haha sen så drog dem hem till elin och då så tänkte jag att jag att eftersom att jag inet hade något att göra så kunde jag sprnga så jag jag bytte om och fixade mitt hår osv och laddade med musik på mobilen och drog ut och sprang lite , ganska skönt faktist efter det så badade jag och det var bara såhhäääärr mysigt och efter det kollade jag på bg brother och nu så sitter jag vid datorn.Ja det avar allt jag hade att säga puss så länge och godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Kan du inte lägga up några bilder? <3

2012-02-29 @ 00:53:48
URL: http://feliciaea.blogg.se/
Postat av: Nora

Fin blogg! ^^

2012-02-29 @ 00:57:16
URL: http://epiicnora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0