facebook status

- dem fem första som gillar skriver jag om på min blogg-

Blenda Folin : alla minnen med dg baby , kommer du ihåg när vi försökte skaffa vänner på södde och det inet gick så där jätte bra haha glömmer ALDRIG det , älskar dig ♥

William Hammarstöm: snäll , rolig kills som går i min pararell klass :)

Sebastian Söderberg: snäll och fett rolig kille som går i brunn:)

Suzette Lindberg: Bästavän har så många minnen med dig som jag ALDRIG kommer att glömma , vi bråkar men blir alltid sams igen , älskar dig <3

Felicia Olsson: Jätte snäll och söt tjej , min halvkusin , har alltid lika roligt på skype :)


ja det var dem kanske blir fler statusar vem vem ?!?!?!

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0