godmorgon!!

hej alla fina läsare ,jag vet att jag har varit jätte dålig på att blogga med det har varit lite mycket just nu men nu ska jag göra mitt bästa. Jag vaknade för typ en timme sen och då låg jag kvar i sängen och spelade spel på mobilen haha geek jag vet men i allafall sen gick jag ner och skulle hämta frukost för jag ville ligga i sängen och bara mysa. senare idag så ska jag typ plugga till tre prov och sen kanske träffa någon vi får se hur det blir. ja kanske inte har sagt det menjag har klippt mig , gjorde det i torsdags:) är inte så jätte nöjd men men mitt hår växer jätte fort så det blir nog bra. Ja igår så var jag med August i typ 45 minuter , vi gjorde inte så mycket typ baar gick runt och pratade hah intressant .. not ? men sen åkte jag hem och på bussen träffade jag suzette  så vi drog hem till henne och gjorde varma mackor, jätte goda var dem sen så gick jag hem och typ snackade i telefon men några och sen gick jag till suzette igen men då var hon inte hemma så jag åkte och handlade med mamma och pappa istället. sen åkte vi hem och åt middag sen chillade jag bara frömför datan och tv:n kollade på wipeout vinder haha dog av garv men det var så jag tillbringademin fredag , kommentera gärna vad ni gjorde . Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0