Brist på rubrik ?!?

hej hej bloggen just nu sitter jag och snackar med suzette på skype och chattar emd august på facebook , jaa inatt så var jag uppe till halv 6 för jag skypade med acke ahah vi hade skit kul men vi typ pratade om lite allt möjligt men iaf idag skulle jag träffa ville med suz men hon loggade ju alldrig in på fb eller skype och jag har inte fått mitt sim korn ännu så jag kunde inte ringa henne och inte låna ngn i min familjs mobil för att jag kunde inte hennes nummer utan till haha fail men aa  , sen runt 2 så komm mamma och pappa hem , dem hade varit och handlat lite grejer , dem hade oxå handlat kinamat för jag och mina syskon ville ha det till lunch så det blev kina mat till lunch :) jag tog kyklingspet med ris och jordnöts sås jätte gott jaa d et var allt

juste skulle bara tacka felicia för den snälla kommentaren på förra inlägget så jag länkar din blogg Klicka HÄÄR för att komma till den :)

 här är en bild på henne :)

hejdå , i know you love me ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0