länge sen jag blogga .. :(

hej hej fööörrrlllåååtttt för att jag inte har bloggat på en vecka men jag har hafft jätte mycket läxor osv så jag har inte hunnit men nu är jag här. Just nu sitter jag i sängen och kollar på one tree hill på minidatan och bloggar från stora datan , chattar med alvin oxå men ja det var ju jätte intressant ?!?! eller inte men i allafall idag så var jag i skolan som vanligt , slutade 15:45 slutade igentligen tio i men vi slöutade fem minuter innan :D sen åkte jag hem och efter typ en timme så åkte jag mamma, pappa och min syster till mölnvik och handlade lite vi gick in på lindex och kiks och handlade lite kläder osv där , kommer bild längre ner på vad jag har köpt. Ja det var det jag ville säga och att jag S K A bli bättre på att blogga.



Randig tröja- lindex 299 kr
lösnaglar- kicks 149 kr
nail arlies - kicks 59 kr
rosa bh - lindex 79 kr
rosa spets troser 59 kr 
huners  ( köptes i lördags men lägger upp dem oxå ) -jackie 1379 kr
 
bye bye alla läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0