skolan börjar imorn ..-.-

hejsan alla fina läsare just nu sitter jag och chattar med några på fb inte så kul men ja vad ska man göra , duschade fö en stund sen. ja idag så vaknade jag runt två och då ringde jag suzette och kollade om hon ville följa med mig till mölnvik för att jag skulle köpa lösnaglar och det kunde hon. Sen när vi väntade på bussen så var det jätte kallt , men det blev skönare på bussen. och jaa det var det vi gjorde där. sen efter det så skulle suzette till stan med sin pappa för dem skulle handla något så jag åkte hem och chillade i soffan , kollade på one tree hill, jätte bra serie ,men det var nog allt om hur min dag såg ut.

Svar på tal :



svar :
nej det är inte jag , det är en utav mina bästavänner fannie som har gjort den , klicka HÄÄR för att komma till hennes blogg :)

bye babes ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0