suzz slaggar häärr

hej hej alla söta läsare just nu sitter jag med suzz och som ni ser på rubriken så ska hon slagga här men ja det ska bli kul sitter och chattar med isaac oxå meen idag så drog ju jag och suz t stan som ni såg i förra inlögget ja vi träffade fösrt acke sen så träffade vi bella, aleksandra, och emilia vi hade skit kul först var vi i tc för att det var kallt och det snöade sen drog vi t donken och satt där och flumma hah bella och emilia var helt hypade satt typ och garva ått allt men aa sen skulle alla dra förutom ville så vi drog till slussen för att jag och suz skulle hem och ville oxå , då var klockan typ 18:26 eler ngt sånt men aa det var min dag kommer kanske ett video inlägg senare puss

 här kommer en bild på mig btw följ mig på instagram aalexaandraa98


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0