dagen outfit + min dag :)

hej hej bloggen just nu ligger jag i sängen och väntar på suzette , hon äter så därför väntar jag på henne. Men i alla fall i dag har jag varit i cetrum med suzette för att vi skulle handla calippo shots , asså det är en glass som e skit god asså ni måste prova den . sen efer det så drog vi hem till henne och typ lyssnade på muik och tog lite ego bilder osv men hät kommer dagen outfit :)

vanligt vitt linne under koftan , vet dock inte vart det e köpt 
ljusrosa kofta-H&M 99 kr
ljusblåa jeans- Cubus 199 kr

bbjuuddderrrr :) btw mobba inte mitt leende tack

älskar dig bästavän tills döden skiljer oss åt ♥

j här e fula jag så ni vet 
K Y S S  O C H  K R A M <3

Kommentarer
Postat av: anna östling

fyfan vad söt du e när du leer <3

2012-03-10 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0