home sweet home

hej hej bloggen just nu sitter jag och lyssnar på musik och äter godis , mysigt en fredags kväll. Mina dag idag har sett ut såhär: Vaknade runt 09:00 , då gick jag och duschade frö att jag skulle till stan med frida, matilda och sigrid men matilda och sigrid kunde inte så jag , frida och anna åkte in istället. Det var jätte kul att träffa dem , var jätte längesedan jag träffade anna så det var kul att träffa henne. När vi kom fram så gick vi till hollister och jag hittade en skjorta för 99kr , jätte snygg (kommer bild sen ) sen efter det så gick vi runt lite i gallerian och kollade , jag letade efter en ny skinnjacka men hittade ingen i min storlek men jag får väll leta vidare och se om jag hittar någon. Sen så ville jag ah ett par nya jeans så vi gick till cubus och kollade och jag hittade ett par skit snygga ljusa jeans som jag köpte för 199 ( samma här kommer bild senare) ja efetr det så gick v till nk för att kolla på Gant , frida hittade en rosa långarmad tröja där , vet dock inte vad den kostade men ja. Sen så gick vi och fickade på ett café , det var jätte mysigt och bara sitta och prata och äta gott.Sen så gick vi till massa andra affärer och kollade men hittade inget mer jag ville ha just nu så jag ska spara mna pengar ett tag nu. Sen efter det drog vi hem och innan vi gick på bussen gick vi till pressbyrån och handlade godis och sen när jag kom hem var maten klar så det var perfekt tajming men det var allt här kommer bilderna


skjorta-Hollister 99kr
ljusa jeans-cubus 199kr

 haha bjuder stort på bilden , tagen när vi satt på cafét

 inte den finaste bilden på mig men ja bjuder

 här e det jag åt på cafét , blåbärssmoothie och en smörbulle
 det var allt KYSS PÅ ERAN RUMPA ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Snygga kläder och fina bilder på er! <3

2012-03-02 @ 20:38:34
URL: http://feliciaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0