kollar på kläder !!

tjenis penis ! just nu sitter jag i min syrras rum och lyssnar på musik och kollar på kläder på nätet, har hittat jätte fina sommar kläder som jag vill ha:) igår som sagt så tog jag ett till hål i örat , det gjorde inte ónte men det är ömt efter men det är ingen fara, efeter det så åkte jag frida och mildred hem till frida och åt lunch, haha vi åt pan pizza. Efter det så gick vi upp till deras walk in closet och tog lite bilder och vi försökte göra ett videoinlägg till hennes  blogg men det gick ju inte så bra sen så kollade vi på hemma bio i deras källare , jätte mysigt vi kollade på the proposal, den är jätte rolig sen så åkte jag och jag och mildred hem. Ja och dag så har jag inte gjort något speciellt , vi spelade squash med idrottsprofilen , det var inte kul.. men men sen åkte jag hem och bara tog det lungt för jag hade ont i huvudet men det är bättre nu


 bild från igår efter att jag hade tagit mitt hål :)

 bjuder på bilden , tagn i deras walk in closet :)

och sist men inte minst bild på mitt nya hål , det är det som är högst upp :)

PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fina bilder på dig, och hålet i örat vart jätte snyggt! <3

2012-03-20 @ 22:15:48
URL: http://feelliiciia.blogg.se/
Postat av: linnea

alex kan du inte lägga ut ngn bld på dig från när du var och fotade ? :) fn blogg btw !

2012-03-20 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0