min dag igår:)

Tja alla snygga just nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik och chattar med lite folk. I förra inlägget så sa jag att jag skulle berätta om min dag igår så ja jag gör det nu, igår så sov jag hos amanda och vi hade jätte kul haha vi var uppe hela natten till typ 5 på morgonen men i alla fall igår så kom jag till amanda kl 13:00 för att vi skulle springa, vi sprang i cirka en timme så jag tycker att vi var fett duktiga men efter det så fixade vi oss och tog lite kort med hennes system kamera. Sen så skulle vi äta middag och vi åt paste och kycklingsallad , det var jätte gott och sne så kollade vi på film , sen så lyssnade vi på musik och ringde till lite folk och drev med dem haha vi typ dog av garv en gång när vi ringde en kille men iaf sen så typ ja har vi bara suttit vid datan och chillat sen innan vi skulle lägga oss så kolade vi på en till film , kommer tyvär inte på vad dem hette men ska kolla upp det. Sen idag så vakande vi runt 13:00 och då klädde vi bara på oss lite snabbt för att vi skulle gå ner och äta frukost, sen så gick vi ut för att gå till hennes kanin zäta för att släppa ut honom på tomten så att han fick springa lite, men det var ju så att vi inte fick inne honom igen så hon var typ ute i 5 timmar ,vet dock inte om dem har fått in honom eller om han e kvar där ute men sen efeter det så kolade vi på film och sen drog jag hem . Sen när jag kom hem så skulle jag städa lte i mitt rum och fixa lite sådär och så sen så åt v mddag och efetr det så väntade jag på att klockan skulle bli 21:00 så att jag kunde kolla på bigbrother som vanligt och nu så ska jag kolla på en film som heter " Hur man blir av med en kille på tio dagar" den verkar fett bra så ska kolla på den nu.
här kommer lite bilder som v tog igår , btw dem är från amandas blogg. Klicka HÄÄÄRR för att komma till den ;)
 här e en bild på amanda , skit fin ♥

 och en bild på mig :) ♥
PUSS OCH KRAM HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0