sry för dålig update

hej hej för det första så vill jag säga förlåt för jätte dålig update men nu e jag tillbaka :) idag så har jag varit i skolan som vanligt vi har haft matte, svenska,so, lunch men åt inte maten för det var jätte äckligt så jag köpte en toast i cafeterian och sen hade vi engelska och sen slutade vi 13:55 så efetr det så åkte jag hem och kollade på en film som heter " She´s the man " den e jätte bra ni måste bara se den sen efter det så har jag baar vilat har haft lite ont i huvudet och magen men nu e det bättre.Åt nyss och just nu så kollar jag på elsas värld och fixar lite i mitt rum så att det ser bra ut men iaf sen ska jag byta om till mina mys kläder och vänta till bigbrother börjar men medans så skajag kolla på ngn annan flm men ni får ha det så bra så hörs vi sennare puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0