im back bitches !

Tjena alla , nu är jag tillbaka. Jag vet att min design och header e lite gammal.. men ska fixa en ny snart .. Just nu så ligger jag i sängen och kolllar på Bigbrother och äter en banan. Idag så var jag i skolan , skit tråkigt men på svenskan så hade vi gjort egna filmer som alla fick visa upp idag och sen så skulle våran lärarare utse en vinnare och ja min grupp vann haha. Som pris så fick vi en godis påse och en oscars lapp som det stod varför just vi van och vad som var bra med våran film , så det var ju lite kul sen så var allt bara skit tråkigt:/ ja det ni har missat är att jag ska till london om tre dagar så ja jag ska ta lite bilder då på det jag har köpt och så.Ja jag är fortfarande singel .. inte kul men ja det är så sen är det inte så mycket mer ni har missat. Kommer ett till inlägg efter BB

 ganska gammal bild !

xoxo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0