packar till london

hej mina fina läsare!
Nu så packar jag och fixar lite till london ska bli fett skönt att komma bort från allt och alla och speciellt skolan.
Idag så har jag varit i skolan inget konstigt med det. Vi i idrottsprofilen åkte till norova och spelade golf det var ganska kul men det var inte kul när det inte gick så bra för mig haha. Vi spelade i fem timmar och sen så åkte vi hem.När jag kom hem så mötte jag Fannie som jag har saknat jätte mycket , vi har typ vart osams i 2-3 månader.. vill inte ta upp det här men så har det varit. Men nu är vi sams och det känns jätte bra , vi gjick hem till henne och åt lite sen så gick vi ut men det var fett kalt så vi gick hem igen och dunkade musik. Sen så skulle jag hem och äta och ja det var min dag.Imorgon så har våran skola en grej som heter starsofkvarnnberget.Det är när flera elever uppträder för dom andra i skolan , så jag ska kolla på det imorgon kl 08:50 så lite sovmorgon blir det.  Men nu ska jag fortsätta att packa så det inte blir stressigt för det pallar jag inte med just nu.
Läs Fannies blogg , klicka HÄÄR !
  här är en bild på Fannie bebo , jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0